v poslu se vsak dan srečujemo s podjetji v težavah. Vodstvo pričakuje rast prodaje, v praksi pa nikakor ne najdejo ukrepov, ki bi izboljšali rezultate. Pred dnevi so predstavniki podjetja- našega člana, govorili s predstavnico ene največjih blagovnih znamk iz 80. let prejšnjega stoletja, ki se je znašla v zatonu. Mladi jih ne poznajo več, lojalne stranke pa jim dobesedno odmirajo. Lahko takšno podjetje obrne trend s popusti, akcijami in malimi popravki izdelka? Ne, korenito morajo spremeniti vtis, ki ga njihov izdelek naredi na kupce. Kupca, ki zjutraj še ni nameraval kupiti njihovega izdelka, morajo navdušiti na prodajnem mestu. V zapisu smo z malo teorije in precej več primeri pojasnili najpogosteje pozabljen pristop do povečanja prodaje – spreminjanje pričakovanj kupca in ustvarjanje pogojev, v katerih si kupec izdelka zaželi, namesto da ga izbere samo zaradi velikega popusta. Kliknite tu in si preberite več o tem, kako lahko namesto stalnih popustov cene izdelkov celo povišate.