Združenje malih trgovcev Slovenije

Novice


Arhiv: Seminar z B2B srečanji: Kitajska in Hong Kong, 22.11.2011

SEMINAR & B2B SREČANJA:

“Priložnosti za izvoz živilskih in kmetijskih proizvodov na Kitajsko in v Hongkong”
GZS, Ljubljana, Dimičeva 13, dvorana B
torek, 22. november 2011, 
od 10.00 do 13.00

Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) v sodelovanju s Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) organizira seminar z B2B srečanji na temo “Priložnosti za izvoz živilskih in kmetijskih proizvodov na Kitajsko in v Hongkong”.

V okviru seminarja bodo predstavljene praktične, pozitivne izkušnje slovenskih podjetijs področja živilske industrije ter institucionalna podpora podjetjem s strani organizatorjev seminarja.

 

10.00 - 10.15 Registracija udeležencev
10.15 - 10.20

Pozdrav organizatorjev

Aleš Cantarutti, direktor, Center za konkurenčnost pri GZS

Wing Sham, direktor za Nemčijo in Centralno Evropo, HKTDC

10.20 - 10.40

Katere poslovne priložnosti ponuja gospodarski razvoj Hongkonga in Kitajske slovenskim podjetjem?

  • Pregled aktualnih indikatorjev gospodarskega razvoja Hong Konga
  • Razvoj in trendi kitajskega potrošniškega trga

Wing Sham, direktor za Nemčijo in Centralno Evropo, HKTDC

10.40 - 10.50

Rastoča potrošnja vina v Aziji.

  • Kako preko Hong Konga izvažati vino na Kitajsko? Specializirani HKTDC sejmi in spremljevalne storitve B2C
  • Primer uspešnega prodora majhnega nemškega vinogradnika na hongkonški in kitajski trg

Michael R. Katzmarck, vodja marketinga, HKTDC

10.50 - 11.40

PRAKTIČNE IZKUŠNJE SLOVENSKIH PODJETIJ

  • Razsežnosti in dimenzije kitajske prehrambne industrije
    mag. Boštjan Polajžer
  • Izvoz sokov in mineralnih vod podjetja Dana na Kitajsko
    Damjan Ostanek, vodja prodaje za tuje trge, Dana d.d.
  • Promocija slovenskih vin na Kitajskem
    Bojan Žižmond, direktor komerciale, Živex d.o.o.
  • Možnost plasiranja slovenskih prehrambenih proizvodov in pijač na kitajske prodajne police  
    Zlatan Ranđelović, izvršni direktor za Evropo, Andaz Global Solutions
  • Izvoz kurjih nogic za delikatesno poslastico v Hong Kong in na Kitajsko
    Albin Brencl, direktor, Albin Promotion d.o.o.
11.40 - 11.45 GZS podpora internacionalizaciji slovenskega gospodarstva; zaključne misli

Nataša Turk, mag. posl. ved, vodja regije, Center za konkurenčnost pri GZS
11.45 - 12.00 Vprašanja in dogovori
12.00 - 13.00 Pogostitev (sponzor HKTDC) & B2B srečanja

 

Komu je seminar namenjen?
Seminar je namenjen vsem poslovnežem, ki želijo poslovati s Kitajsko in Hong Kongom ter iščejo informacije o izkušnjah slovenskih poslovnežev, ki poslujejo z obravnavanim trgom, in informacije o institucionalni podpori pri prodoru na obravnavana tuja trga.

Ugodnosti za udeležence:
Udeležencem seminarja bo poleg ekskluzivne predstavitve praktičnih poslovnih izkušenj na razpolago tudi izbor uporabnih in preverjenih poslovnih in institucionalnihkontaktov ter aktualna tržna raziskava o kitajskem trgu živil in pijač.

Kotizacija:

Kotizacija (z DDV) na posameznega udeleženca Člani GZS Nečlani GZS
Seminar z B2B srečanji brezplačno 120,00 €
 

 

Prijave sprejemamo preko spodnje elektronske prijavnice do 18. novembra 2011 do zasedenosti prostih mest.  

Prijavite se lahko na: /skupne_naloge/mednarodno_poslovanje/56022

Avtor: Center za konkurenčnost pri GZS


Pripeti dokumenti

Fotogalerija