V Uradnem listu RS št. 46 je objavljena nova višina povračil stroškov prehrane med delom in službenih potovanj v dejavnosti trgovine Slovenije. Povračila stroškov prehrane med delom in službenih potovanj v dejavnosti trgovine Slovenije od 1. 7. 2018 dalje znašajo: Prehrana med delom: 4,37 EUR Službena potovanja: 6–8 ur 6,31 EUR 8–12 ur 9,01 EUR nad 12 ur 17,78 EUR.
Javna agencija SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ter Slovensko deželno gospodarsko združenje (SDGZ) v sodelovanju s podjetjem IDEA3, organizira brezplačni seminar z naslovom: »Kako prodajati živilske izdelke na italijanskem trgu«. Dogodek bo potekal v petek, 22. junija 2018 v hotelu Austria Trend (dvorana Cassiopea), Dunajska 154, Ljubljana in je namenjen predvsem podjetjem iz živilsko predelovalne industrije, vabljena tudi podjetja iz drugih sektorjev (izdelki za osebno nego in čiščenje, itd.) ki želijo vstopiti italijanski trg oziroma želijo povečati prodajo na tem 62 milijonskem in iščejo agenta.
Zadnje časa se veliko govori o GDPR -ju in verjetno že veste, da morajo vsi podjetniki uskladiti svoje poslovanje s to uredbo pred 25. majem ali pa jih čakajo visoke kazni. Če imate pri svojem poslovanju vsaj eno od spodaj naštetih situacij, boste morali svoje poslovanje uskladiti z Uredbo GDPR.
Na podlagi devetega odstavka 8. člena Zakona o trošarinah (Uradni list RS, št. 47/16; v nadaljevanju ZTro-1) nastane obveznost za obračun trošarine tudi takrat, ko se za drobno rezani tobak in cigarete zviša drobnoprodajna cena (DPC). Zaradi navedenega so osebe, ki imajo drobno rezani tobak in cigarete na zalogi zunaj trošarinskih skladišč, dolžne na dan pred zvišanjem DPC za drobno rezani tobak in cigarete, ki jih imajo na zalogi, opraviti popis ter davčnemu organu predložiti zapisnik o popisu ter obračun trošarine najpozneje 15. dan po popisu.
Drugi odstavek 17. člena, drugi odstavek 19. člena ter peti in sedmi odstavek 20. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 39/06 – uradno prečiščeno besedilo, 49/06 – ZMetD, 66/06 – odl. US, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 – ZPNačrt-A, 48/12, 57/12, 92/13, 56/15, 102/15 in 30/16). S tem predlogom se bolj natančno opredeli, kateri distributerji imajo obveznost voditi evidenco o številu zelo lahkih plastičnih nosilnih vrečk, ki so namenjene za primarno embalažo živil, ki niso predpakirana, in poročati o tem ministrstvu. Črtajo se določbe o tistih obveznostih izvajalcev javne službe, ki jih urejajo drugi predpisi o odpadkih. Popravlja se napaka v 10.e členu. Sklicevanje na predpise, ki so prenehali veljati, se nadomešča s sklicevanjem na veljavne predpise, ustrezno se popravijo kazenske določbe.
Z Aneksom, št. 2 h Kolektivni pogodbi dejavnosti trgovine Slovenije (Ur. l. RS, št. 40/2017 - KPDTS) so se med drugim določile tudi nove višine najnižjih osnovnih plač (v nadaljevanju: NOP) v trgovinski dejavnosti. Najnižje osnovne plače (NOP) za posamezne tarifne razrede za delo opravljeno od vključno 1. 3. 2018 dalje znašajo:
Spremenjena Uredba o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo po novem določa obveznosti za vsa podjetja, ki dajejo prvič v promet embalažo na slovenski trg. Vpisati se morajo v posebno evidenco pri Agenciji RS za okolje (ARSO). In sicer do 31.1.2018 oziroma v 30 dneh od začetka opravljanja dejavnosti.
Socialni partnerji, podpisniki Kolektivne pogodbe dejavnosti trgovine Slovenije (KPDTS), smo 30. novembra 2017 sprejeli Aneks h kolektivni pogodbi, s katerim smo uredili vprašanja, ki se nanašajo na organizacijo delovnega časa, vključno z omejitvami dela zaposlenih na nedelje in praznike ter določitvijo pogodbenih kazni za kršitelje. Vsebina aneksa ureja vprašanja, ki se nanašajo na organizacijo delovnega časa – letno neenakomerno razporejanje delovnega časa in začasno razporejanje delovnega časa. Aneks ureja tudi delo ob nedeljah in praznikih ter plačilo zaposlenim za delo na te dneve.
Socialni partnerji, podpisniki Kolektivne pogodbe dejavnosti trgovine Slovenije (KPDTS), smo 30. novembra 2017 sprejeli Aneks h kolektivni pogodbi, s katerim smo uredili vprašanja, ki se nanašajo na organizacijo delovnega časa, vključno z omejitvami dela zaposlenih na nedelje in praznike ter določitvijo pogodbenih kazni za kršitelje.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Uprava RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin :Sprememba seznama rastlin in rastlinskih proizvodov, ki se uvažajo iz tretjih držav