Se pri vsakodnevnem delu kdaj vprašate, koliko je vredna nova stranka? Si pred pripravo dogodka, sejemskega nastopa ali promocijske aktivnosti postavite cilj, koliko novih strank boste nagovorili ali pridobili? Pri delu s strankami redno opažamo, da je vrednost stranke popolnoma pozabljena in da se projekti načrtujejo kar brez tega. Ker seveda nismo naivni, v na pamet izvedene projekte ne investiramo veliko, zato pa izvajamo aktivnosti, ki niso dovolj dobre, ne dosežejo ciljev in samo podkrepijo naše prepričanje, da smo za njih porabili preveč.
Država podpira ukrepe za oživljanje mestnih jeder in jih želi okrepiti s pristopom povezovanja mestnih občin in podjetij. V okviru MOS v Celju so bile predstavljene aktivnosti agencije SPIRIT, GZS-Podjetniško trgovske zbornice, iniciative TCM in dobre prakse slovenskih občin, ki že zelo uspešno izvajajo aktivnosti v sklopu Managementa mestnih središč.
Za vas mora biti sejem skrbno načrtovan dogodek, s katerega boste nekaj odnesli. Nove potencialne stranke, zaslužek iz neposredne prodaje ali sklenjen posel. Na sejmu se morate pokazati v najboljši možni luči in navdušiti vse, obiskovalce in konkurente. To pa boste dosegli s pravim pristopom, načrtovanjem in jasno postavljenimi cilji. Če niste povsem prepričani, kako se lotiti priprav na sejem, preberite sejemski zapis in ne spreglejte tokratnega bonusa – hitrega vodiča pod naslovom Lista opravil za udeležbo na sejmu.
Člani Združenja malih trgovcev Slovenije (ZMTS), mali živilski trgovci, so se povezali v VERIGO, od koder zagotavljajo končnemu potrošniku konkurenčno lokalno nabavo.
V petek 20. maja 2016 ob 12. uri bo izveden tradicionalni projekt "Ulične maturantske četvorke", ki se bo plesala v sledečih mestih po Sloveniji: Ljubljana, Postojna, Ilirska Bistrica, Škofja Loka, Kranj, Radovljica, Jesenice, Nova gorica, Ljutomer, Ptuj, Idrija, Maribor, Lendava, Murska Sobota, Slovenske Konjice, Trbovlje, Novo mesto, Mirna, Šentjernej, Sevnica, Črnomelj, Kočevje, Litija, Portorož, Ajdovščina, Tolmin in Sežana. V času dogajanja bo zaradi dogodkov preteklih let (prekomerno uživanje alkohola) poostren nadzor inšpektorjev, s čimer nas seznanja TIRS. V skladu s tem si lahko preko spletnih povezav osvežite zakonska določila ZAKONA O OMEJEVANJU PORABE ALKOHOLA (ZOPA) in zakonska določila ZAKONA O OMEJEVANJU UPORABE TOBAČNIH IZDELKOV.
Upravljanje blagovnih skupin je ključno orodje, ki podjetju omogoča, da kupca postavi v središče svojega poslovanja in z ustreznim načrtovanjem ponudi izdelke ob pravem času in na pravem mestu, da bodo kupca zares dosegli in mu zagotovili pozitivno nakupno izkušnjo. Obenem je to priložnost za podjetje, saj lahko s pravilnim upravljanjem blagovno skupino znatno poveča. Proces je zapleten, vendar strokovnjakinja gospa Andreja Avberšek predstavlja 6 ključnih korakov, s katerimi lahko upravljanje blagovnih skupin obvlada vsako podjetje.
V javni obravnavi je osnutek uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o emisiji snovi v zrak iz malih in srednjih kurilnih naprav. Če imate v zvezi s predlagano spremembo uredbe pripombe, jih pošljite najkasneje do 17.5.2016