Združenje malih trgovcev Slovenije

Novice


Arhiv: Nov seznam harmoniziranih standardov

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je na svoji spletni strani objavilo nov seznam harmoniziranih slovenskih standardov, katerih uporaba ustvari domnevo o skladnosti proizvoda z zahtevami Pravilnika o elektromagnetni združljivosti (Uradni list RS, št. 39/2016 in 17/11-ZTZPUS-1). Navedeni seznam je istoveten seznamu harmoniziranih evropskih standardov, ki je bil objavljen v Uradnem listu Evropskih skupnosti C 293, dne 12. avgusta 2016 in nadomešča vse predhodne sezname.

Arhiv: Pomembno tudi oglaševanje za potrošnike nad 45 let

Na demografsko skupino potrošnikov nad 50 let pri načrtovanju oglaševalskih in prodajnih aktivnosti mnogi pogosto pozabljajo, a pozor − rezultati raziskav kažejo, da ima ta generacija pomemben vpliv na različne sektorje, med drugim tudi na področje uporabe spleta in spletnega nakupovanja. Poimenujemo jih lahko tudi kot digitalne imigrante, ki so odraščali brez interneta, a so zaradi priročnosti sčasoma prevzeli spletno tehnologijo. Na portalu sMind so pred kratkim objavili članek o tem, na katere starostne skupine se morajo osredotočiti spletni trgovci. Podatki raziskave Shopper’s Mind 2015 so pokazali, da so potrošniki od 25 do 35 let glavna ciljna skupina, vendar pa je v skupini 45 do 84 let delež posameznikov, ki že imajo izkušnjo s spletnim nakupovanjem, presenetljivo visok glede na splošno prepričanje in znaša čez 70 %. Od teh jih vsaj en nakup mesečno opravi že slaba petina, enak odstotek jih nakupuje redno, občasno več kot tretjina.

Arhiv: Koliko je vredna nova stranka?

Se pri vsakodnevnem delu kdaj vprašate, koliko je vredna nova stranka? Si pred pripravo dogodka, sejemskega nastopa ali promocijske aktivnosti postavite cilj, koliko novih strank boste nagovorili ali pridobili? Pri delu s strankami redno opažamo, da je vrednost stranke popolnoma pozabljena in da se projekti načrtujejo kar brez tega. Ker seveda nismo naivni, v na pamet izvedene projekte ne investiramo veliko, zato pa izvajamo aktivnosti, ki niso dovolj dobre, ne dosežejo ciljev in samo podkrepijo naše prepričanje, da smo za njih porabili preveč.

Arhiv:  »Oživljanje podjetništva v mestnih jedrih« srečanje z okroglo  mizo MOS

Arhiv: »Oživljanje podjetništva v mestnih jedrih« srečanje z okroglo mizo MOS

Država podpira ukrepe za oživljanje mestnih jeder in jih želi okrepiti s pristopom povezovanja mestnih občin in podjetij. V okviru MOS v Celju so bile predstavljene aktivnosti agencije SPIRIT, GZS-Podjetniško trgovske zbornice, iniciative TCM in dobre prakse slovenskih občin, ki že zelo uspešno izvajajo aktivnosti v sklopu Managementa mestnih središč.

Arhiv: Priprava na učinkovit sejemski nastop

Za vas mora biti sejem skrbno načrtovan dogodek, s katerega boste nekaj odnesli. Nove potencialne stranke, zaslužek iz neposredne prodaje ali sklenjen posel. Na sejmu se morate pokazati v najboljši možni luči in navdušiti vse, obiskovalce in konkurente. To pa boste dosegli s pravim pristopom, načrtovanjem in jasno postavljenimi cilji. Če niste povsem prepričani, kako se lotiti priprav na sejem, preberite sejemski zapis in ne spreglejte tokratnega bonusa – hitrega vodiča pod naslovom Lista opravil za udeležbo na sejmu.

Arhiv: Veriga Združenja malih trgovcev Slovenije - Kupuj lokalno

Arhiv: Veriga Združenja malih trgovcev Slovenije - Kupuj lokalno

Člani Združenja malih trgovcev Slovenije (ZMTS), mali živilski trgovci, so se povezali v VERIGO, od koder zagotavljajo končnemu potrošniku konkurenčno lokalno nabavo.

Arhiv: Opozorilo trgovcem - v času ulične maturantske četvorke poostren nadzor TIRS

V petek 20. maja 2016 ob 12. uri bo izveden tradicionalni projekt "Ulične maturantske četvorke", ki se bo plesala v sledečih mestih po Sloveniji: Ljubljana, Postojna, Ilirska Bistrica, Škofja Loka, Kranj, Radovljica, Jesenice, Nova gorica, Ljutomer, Ptuj, Idrija, Maribor, Lendava, Murska Sobota, Slovenske Konjice, Trbovlje, Novo mesto, Mirna, Šentjernej, Sevnica, Črnomelj, Kočevje, Litija, Portorož, Ajdovščina, Tolmin in Sežana. V času dogajanja bo zaradi dogodkov preteklih let (prekomerno uživanje alkohola) poostren nadzor inšpektorjev, s čimer nas seznanja TIRS. V skladu s tem si lahko preko spletnih povezav osvežite zakonska določila ZAKONA O OMEJEVANJU PORABE ALKOHOLA (ZOPA) in zakonska določila ZAKONA O OMEJEVANJU UPORABE TOBAČNIH IZDELKOV.

Arhiv: Kako do povečanja blagovne skupine s pravim upravljanjem

Upravljanje blagovnih skupin je ključno orodje, ki podjetju omogoča, da kupca postavi v središče svojega poslovanja in z ustreznim načrtovanjem ponudi izdelke ob pravem času in na pravem mestu, da bodo kupca zares dosegli in mu zagotovili pozitivno nakupno izkušnjo. Obenem je to priložnost za podjetje, saj lahko s pravilnim upravljanjem blagovno skupino znatno poveča. Proces je zapleten, vendar strokovnjakinja gospa Andreja Avberšek predstavlja 6 ključnih korakov, s katerimi lahko upravljanje blagovnih skupin obvlada vsako podjetje.