Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je na svoji spletni strani objavilo nov seznam harmoniziranih slovenskih standardov, katerih uporaba ustvari domnevo o skladnosti proizvoda z zahtevami Pravilnika o elektromagnetni združljivosti (Uradni list RS, št. 39/2016 in 17/11-ZTZPUS-1). Navedeni seznam je istoveten seznamu harmoniziranih evropskih standardov, ki je bil objavljen v Uradnem listu Evropskih skupnosti C 293, dne 12. avgusta 2016 in nadomešča vse predhodne sezname.
Na demografsko skupino potrošnikov nad 50 let pri načrtovanju oglaševalskih in prodajnih aktivnosti mnogi pogosto pozabljajo, a pozor − rezultati raziskav kažejo, da ima ta generacija pomemben vpliv na različne sektorje, med drugim tudi na področje uporabe spleta in spletnega nakupovanja. Poimenujemo jih lahko tudi kot digitalne imigrante, ki so odraščali brez interneta, a so zaradi priročnosti sčasoma prevzeli spletno tehnologijo. Na portalu sMind so pred kratkim objavili članek o tem, na katere starostne skupine se morajo osredotočiti spletni trgovci. Podatki raziskave Shopper’s Mind 2015 so pokazali, da so potrošniki od 25 do 35 let glavna ciljna skupina, vendar pa je v skupini 45 do 84 let delež posameznikov, ki že imajo izkušnjo s spletnim nakupovanjem, presenetljivo visok glede na splošno prepričanje in znaša čez 70 %. Od teh jih vsaj en nakup mesečno opravi že slaba petina, enak odstotek jih nakupuje redno, občasno več kot tretjina.
Se pri vsakodnevnem delu kdaj vprašate, koliko je vredna nova stranka? Si pred pripravo dogodka, sejemskega nastopa ali promocijske aktivnosti postavite cilj, koliko novih strank boste nagovorili ali pridobili? Pri delu s strankami redno opažamo, da je vrednost stranke popolnoma pozabljena in da se projekti načrtujejo kar brez tega. Ker seveda nismo naivni, v na pamet izvedene projekte ne investiramo veliko, zato pa izvajamo aktivnosti, ki niso dovolj dobre, ne dosežejo ciljev in samo podkrepijo naše prepričanje, da smo za njih porabili preveč.
Za vas mora biti sejem skrbno načrtovan dogodek, s katerega boste nekaj odnesli. Nove potencialne stranke, zaslužek iz neposredne prodaje ali sklenjen posel. Na sejmu se morate pokazati v najboljši možni luči in navdušiti vse, obiskovalce in konkurente. To pa boste dosegli s pravim pristopom, načrtovanjem in jasno postavljenimi cilji. Če niste povsem prepričani, kako se lotiti priprav na sejem, preberite sejemski zapis in ne spreglejte tokratnega bonusa – hitrega vodiča pod naslovom Lista opravil za udeležbo na sejmu.
Prvi mednarodni sejem sodobne medicine MEDICAL organizira Pomurski sejem od 14. do 16. aprila 2016 Gornji Radgoni sodelovanju Združenjem proizvajalcev in distributerjev medicinskih pripomočkov SLOMED in pod okriljem Ministrstva za zdravje. Povezal bo ponudnike medicinskega tehnološkega napredka, zdravnike, medicinsko osebje, društva bolnikov in vse, ki skrbijo za svoje zdravje in za zdravje sočloveka. Sejem bo predstavil sodobne načine odkrivanja, zdravljenja in lajšanja bolezni ter seznanjal najboljšimi terapevtskimi praksami in dosežki; omogočal in vzpodbujal bo stike ter izmenjavo izkušenj med razstavljavci, bolniki in medicinskimi strokovnjaki; širil bo načela sodobne in etične skrbi za zdravje in zastopal vsa področja takšne skrbi. Ponudil bo uporabne delavnice in zanimive strokovne posvete ter poskrbel za dobro počutje izbrano in dietetično ponudbo jedi. Izvedeli boste tudi vse pravicah in možnostih, ki izhajajo iz obveznega, dopolnilnega in nadstandardnega zdravstvenega zavarovanja. VIR: VEČER